nedeľa 2. septembra 2012

Danielle Peazer...♥

Dúfam,že ak toto čítate tak ste Directioners a ak nie,prosím neukamenujte ma za to ale dnes bude príspevok o jednej z mojich dásapovedaťvzorov:Danielle Peazer.Pre tých,ktorí poznajú One Direction-vám nemusím nič vysvetľovať (if ya now what i mean :) a pre tých čo nie,1D je britsko-írska chlapčenská skupina ktorá...iné som chcela.Podstata je tá,že Danielle je priateľkou jedného z členov-Liama.Spoznali sa keď 1D súťažili v X faktore a Dani bola backup dancer a tak nejako preskočili iskričky a sú spolu už takmer 2 roky.Aj keď Danielle je od Liama staršia o 5 rokov (Dani:24,Liam:19) stále sú pre mňa najcutest couple na tejto planéte.Doslova z každej fotky kričí ako veľmi sa majú radi.Dani je naozaj skvelá tanečnica,narodila sa v Londýne a profesionálnu kariéru začala v šestnástich aj keď tancovala už od dáávno predtým a študovala dokonca aj na English National Ballet School.Dlhé roky tancovania sa jej vyplatili a už v roku 2008 tancovala pre Leonu Lewis na Brit Awards,potom to išlo samo.  Jessie J,Taio Cruz,Alexandra Burke,Pixie Lott,Olly Murs,LMFAO,dokonca aj pre britskú kráľovnú,na LOH v Londýne 2012 a kedže vie aj dobre stepovať,tak prečo nie v Got to Dance.Tak už asi vidíte prečo ju mám tak rada.Je milá,talentovaná,krásna,skrátka správne dievča. A z haters na Twitteri si nič nerobí.Ako sami vidíte,Like a boss musíte uznať.
alebo
Dani na Olympijských hrách v Londýne aka Beach Volleyball Dancer
Danielle a Liam
a znova...
perlička na záver.:)
Ak vás Danielle okúzlila tak ako mňa nájdete ju na Twitteri-@DaniellePeazer alebo na  www.daniellepeazer.com 

P.S.pre Directioners:samozrejme,že mám veľmi rada aj Eleanor a Perrie ale o tom nabudúce.:)
 xx
 
  





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára